چمن مصنوعی فوتسال

چمن مصنوعی فوتسال

چمن مصنوعی فوتسال نوعی کفپوش مناسب زمین های فوتسال است که از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری به چمن طبیعی داشته ولی دارای ماندگاری بسیار طولانی تری می باشد. برای آشنایی بیشتر با چمن مصنوعی فوتسالی در ادامه مقاله با ما همراه باشید

استفاده از چمن مصنوعی در فوتسال

فوتسال نوعی از فوتبال است که در زمین های کوچکتر و در فضای بسته مانند سالن بازی می شود. بازی های فوتسال در زمین هایی به ابعاد زمین بسکتبال و مکان های سرپوشیده اجرا می شود.

از آنجا که فوتسال یک ورزش سرپوشیده است که در آن چمن طبیعی رشد نمی کند ، بنابراین تقریباً همه زمین های فوتسال از کفپوش مصنوعی استفاده می کند. برای سطح فوتسال ، ما دو گزینه را پیشنهاد می دهیم: 1. چمن مصنوعی فوتسال 2 . کف بهم پیوسته.

یکی از موارد بسیار مهمی که باعث جذابیت زیاد بازی فوتبال می شود چمن زمین بازی می باشد. وجود چمن با ظاهری یکدست و سر سبز علاوه بر ایجاد زیبایی بصری باعث بالا رفتن کیفیت بازی، سلامت بازیکنان و جلوگیری از مصدومیت آنان می شود زیرا چمن مصنوعی به گونه طراحی و ساخته شده که حالت ارتجاعی موجود در آن باعث می شود کمترین فشار به مفاصل و ماهیچه بازیکنان وارد شود. در حقیقت، چمن مصنوعی فوتسال که در محیط داخلی استفاده می شود، به دلیل شرایط آب و هوایی بهتر (عدم بارندگی و اشعه ماورا بنفش) می تواند عمر طولانی تری داشته باشد. بنابراین استفاده از چمن مصنوعی در زمین های فوتسال انتخاب مناسب تری خواهد بود.

استفاده از چمن مصنوعی در فوتسال

تفاوت چمن مصنوعی فوتسال از چمن مصنوعی فوتبال

عمدتا چمن مصنوعی فوتسال از چمن مصنوعی فوتبال از لحاظ ساختاری تفاوت آن چنانی ندارد و مشابه یکدیگر می باشند. مواردی که در ادامه بدان اشاره می کنیم تنها تفاوت های بین چمن مصنوعی فوتسال و چمن مصنوعی فوتبال می باشد.

ابعاد

همانطور که پیش تر اشاره کردیم ابعاد زمین فوتسال به اندازه زمین بسکتبال می باشد و از زمین فوتبال کوچکتر است.

زیر سازی

زیر سازی یکی از اصلی ترین تفاوت ها بین چمن مصنوعی فوتسال و چمن مصنوعی فوتبال محسوب می شود. بدین صورت که زیر سازی چمن مصنوعی فوتسال میتواند آسفالت ،بتن، موزاییک و یا هر نوع سطح سخت دیگری باشد. اما در زیر سازی چمن مصنوعی فوتبال به دلیل قرار داشتن در فضای باز می بایست زیر سازی مناسب جهت مواقع بارش باران و زهکشی آب صورت گیرد.

ارتفاع الیاف

تفاوت بعدی بین چمن مصنوعی فوتسال و چمن مصنوعی فوتبال ارتفاع الیاف می باشد. به طوریکه ارتفاع الیاف چمن مصنوعی مورد استفاده در زمین های فوتسال می بایست بین 40 تا 50 میلیمتر باشد، اما چمن مصنوعی مورد استفاده در زمین های فوتبال باید از ارتفاع 50 تا 60 میلیمتر برخوردار باشد.

تراکم چمن مصنوعی

تفاوت بعدی بین چمن مصنوعی فوتسال و چمن مصنوعی فوتبال تراکم آن هاست. تراکم همان وزن و چگالی چمن محسوب می شود. تراکم چمن مصنوعی فوتسال باید به گونه ای باشد که وزن آن 3 کیلوگرم در هر متر مربع باشد.

نصب چمن مصنوعی فوتسال

شاید در نگاه اول نصب چمن مصنوعی فوتسال کار آسان و کم اهمیتی به نظر برسد حتی بسیاری بر این باور هستند که نصب چمن مصنوعی فوتسال همانند پهن کردن موکت بر روی زمین است. اما باید بگوییم که اینگونه نیست و نصب آن دارای اصول مختص به خود است، بنابراین نصب چمن مصنوعی فوتسال می بایست به دست کارشناسان نصب و افراد آشنا به چمن مصنوعی نصب شود. زیرا در هنگام نصب چمن مصنوعی ممکن است با چالش ها و مشکلاتی روبه رو شوید که بر طرف کردن این مشکلات و زیر سازی اصولی چمن مصنوعی فوتسال در تخصص شما نبوده و باعث از بین رفتن کارایی محصول و هزینه بر باشد. نصب چمن مصنوعی فوتسال را با خیال آسوده به کارشناسان نصب شرکت تک گراس بسپارید تا با زیر سازی اصولی و بهترین متریال و چسب مخصوص چمن مصنوعی فوتسال را به صورت کاملا حرفه ای و بی عیب نقص نصب خواهند کرد.

قیمت چمن مصنوعی فوتسال

اگر به فکر خرید چمن مصنوعی فوتسال ارزان قیمت هستید باید این نکته را در نظر داشته باشید که چمن مصنوعی های ارزان از مواد اولیه ارزان تر و بی کیفیت تری تهیه شده اند. چمن مصنوعی ای که برای فوتسال مورد استفاده قرار می گیرند می بایست از مرغوب ترین نوع چمن مصنوعی باشد تا بالاترین کارایی لازم را داشته باشد. بنابراین با صرف هزینه مناسب جهت خرید چمن مصنوعی با کیفیت می توان از هزینه های اضافی در آینده به میزان قابل توجهی پیشگیری نمود.

چمن مصنوعی های فوتسال موجود در بازار رنج گسترده ای از قیمت را شامل می شوند. قیمت چمن مصنوعی فوتسال بر اساس پارامترهای خاصی متغییر خواهد بود. این پارامترها شامل: میزان الیاف به کار رفته، نوع الیاف، جنس الیاف، ارتفاع الیاف، ضخامت الیاف، تراکم بافت، نوع پوشش بکینگ، نوع بافت، وزن محصول، برند چمن مصنوعی، کشور سازنده، متراژ و ... بستگی دارد.

قیمت چمن مصنوعی فوتسال

استعلام قیمت چمن مصنوعی

همیشه یکی از نگرانی های مشتریان برای خرید چمن مصنوعی نحوه استعلام قیمت چمن مصنوعی می باشد. پرسش های بسیاری از قبیل واقعی بودن قیمت ها، دلایل ارزان بودن یا گران بودن چمن مصنوعی، آیا چمن مصنوعی ارزان تری هم وجود دارد، آیا در همه جا قیمت چمن مصنوعی به یک اندازه است؟ آیا هزینه نصب را هم روی قیمت چمن مصنوعی کشیده اند؟ در ذهن مشتریان برای قیمت چمن مصنوعی به وجود می آید. برای اینکه خیالتان از قیمت چمن مصنوعی راحت باشد چند نکته را در هنگام استعلام قیمت باید رعایت کنید.

1- مکان استفاده چمن مصنوعی فوتسال: چمن مصنوعی فوتسال را می توان در سالن های سرپوشیده و زمین های روباز نصب کرد. چمن مصنوعی نصب شده در زمین های روباز باید در برابر تابش نور خورشید مقاوم باشد و همین مسئله باعث اختلاف قیمت چمن مصنوعی زمین سرپوشیده و زمین رو باز می شود.

2- افرادی که از چمن مصنوعی فوتسال استفاده خواهند کرد: به دلیل محبوبیت فوتسال در ایران همه اقشار جامعه دختر و پسر، پیر و جوان و کودکان در زمین چمن مصنوعی مشغول بازی فوتسال هستند. ما میتوانیم زمین های چمن مصنوعی را بر اساس چندین مولفه دسته بندی بکنیم. برخی از مدارس مجهز به زمین چمن مصنوعی فوتسال هستند که دانش آموزان از آن بهره می برند. این زمین ها به دلیل اینکه نوجوانان و جوانان در آن مشغول بازی هستند باید دارای استانداردهای بین المللی فیفا باشد تا میزان احتمال آسیب دیدگی بازیکنان را کاهش دهد. سالن های فوتسال که در سطح شهر می باشند و از آنها به صورت فشرده استفاده می شود باید دارای استحکام و دوام بالایی باشد. زمین های چمن مصنوعی فوتسال برای تمرین تیم های حرفه ای باید دارای تاییدیه فیفا باشد. این موارد می تواند در انتخاب و قیمت چمن مصنوعی فوتسال تاثیرگذار باشد.

محصولات چمن مصنوعی فوتسالی تک گراس دارای تاییدیه از فیفا و استانداردهای بین المللی می باشد. قیمت چمن مصنوعی فوتسال در تمام نقاط ایران ارائه شده توسط شرکت تک گراس از 170 هزار تومان تا 200 هزار تومان می باشد.

 

خرید چمن مصنوعی فوتسال

اکنون پس از کسب اطلاعات در مورد چمن مصنوعی فوتسال و مطلع شدن از قیمت آن اقدام به خرید چمن مصنوعی برای زمین فوتسال می کنیم. خرید چمن مصنوعی کار پیچیده ای نیست اما اگر در خرید خودتان عجله کنید ممکن است دچار ضرر و زیان های احتمالی بشوید. چند مرد مهم را قبل از خرید چمن مصنوعی فوتسال برای فروشندگان چمن مصنوعی روشن کنید تا به شما در انتخاب مناسب ترین چمن مصنوعی برای فوتسال و هماهنگ با شرایط شما، کمک بکنند. این موارد عبارتند از:

  • متراژ زمین فوتسال
  • مکان زمین فوتسال
  • سرپوشیده بودن سالن یا روباز بودن زمین
  • سن افرادی که بیشتر از زمین چمن مصنوعی فوتسال استفاده خواهند کرد
  • نوع کاربری زمین فوتسال که برای اجاره به افراد، تمرین تیم های حرفه ای، مدارس و دانشگاه ها یا مسابقات حرفه ای

بر اساس این موارد چند محصول چمن مصنوعی فوتسال توسط بخش فروش تک گراس به شما پیشنهاد داده می شود. پس از خرید چمن مصنوعی فوتسال مدنظرتان، در اسرع وقت چمن مصنوعی بارگیری و به محل زمین فوتسال برای نصب ارسال می گردد.

شرکت چمن مصنوعی تک گراس با داشتن سالها سابقه در زمینه مشاوره، فروش و نصب انواع چمن مصنوعی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. شما می توانید برای نصب و خرید چمن مصنوعی فوتسال، اطلاع از قیمت چمن مصنوعی فوتسال و یافتن پاسخ سوالات خود در زمینه چمن مصنوعی با شرکت چمن مصنوعی تک گراس تماس برقرار کرده و پس از گرفتن مشاوره لازم خرید چمن مصنوعی خود را انجام داده و منتظر ارسال چمن مصنوعی و نصب آن توسط کارشناسان حرفه ای این شرکت باشید.