چمن مصنوعی برای مغازه و فروشگاه - طرح و ایده ویترین

چمن مصنوعی برای مغازه و فروشگاه - طرح و ایده ویترین با تک گراس

خرید چمن مصنوعی برای مغازه با قیمت ارزان، کیفیت خوب و ضمانتنامه معتبر 5 ساله، ارسال سریع، نصب آسان چمن مصنوعی کف و ویترین فروشگاه، انواع مدل و طرح چمن مصنوعی برای مغازه

همه روزه در شهرهای ایران مغازه های جدید با ایده‌هایی نو به بازار کسب و کار وارد می شوند. یکی از دغدغه های صاحبان مغازه جذب مشتری از طریق فراهم آوردن راحتی، آسایش، ایجاد فضای صمیمانه و افزایش اطمینان مشتریان به مغازه خود هستند. بهترین راه برای رسیدن به این هدف طراحی دکوراسیون و چیدمان ویترین بر اساس این اصول است. اما همواره این سؤال برای صاحبان فروشگاه ها بوده که از چه متریالی برای ایجاد فضای مناسب برای خریداران استفاده بکنیم. کلید حل این مشکل در بکارگیری چمن مصنوعی در قسمت‌های مناسب مغازه می باشد.

برای اینکه بدانید نصب چمن مصنوعی در مغازه چه مزایایی دارد؟ قیمت چمن مصنوعی مغازه متری چند است؟ از کجا چمن مصنوعی بخریم؟ و از ایده‌های خلاقانه چمن مصنوعی در مغازه آگاه شوید، ادامه این مطلب را بخوانید.

مزایای چمن مصنوعی برای مغازه

نصب چمن مصنوعی فروشگاهی در مغازه مزایای فراوانی هم برای کارکنان و هم مشتریان دارد که در ادامه آن‌ها را خواهیم گفت.

ایجاد محیطی مناسب برای کارکنان

ایجاد محیطی پرنشاط و با انرژی برای مغازه با چمن مصنوعی سبب می‌شود کارکنان با انرژی بیشتر وظایف محوله خود را انجام داده و موجب افزایش راندمان کاری می شود.

ایجاد فضای راحت و صمیمانه برای مشتریان

با نصب چمن مصنوعی در مغازه از هنگامی که مشتری پایش را به مغازه شما و بر روی چمن مصنوعی کف مغازه می‌گذارد به احساس لطیفی و آرامش خاصی دست می‌یابد و رنگ سبز چمن مصنوعی رابطه‌ای صمیمانه بین مشتری و فروشنده ایجاد می کند.

افزایش جذابیت مغازه

عموما ویترین مغازه ها تک رنگ هستند و اجناس داخل آن چیده شده اند. نصب چمن مصنوعی در ویترین مغازه موجب می‌شود ویترین از حالت یکنواختی در بیاید و چشم بینندگان را به خودش جذب کند.

چمن مصنوعی ارزان‌تر از سایر متریال ها

با کمی جستجو در قیمت های انواع متریال برای طراحی داخلی مغازه متوجه می‌شوید که یکی از ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین متریال ها می باشد. قیمت ارزان و استحکام بالای چمن مصنوعی باعث می‌شود شما با صرف هزینه ای پایین چندین سال از چمن مصنوعی استفاده کنید بدن اینکه کهنه یا خراب شود.

قیمت چمن مصنوعی برای مغازه

همیشه یکی از عواملی که مردم ایران و کل مردم دنیا برای خرید چمن مصنوعی به آن توجه بسیار و در تصمیم گیری برای خرید چمن مصنوعی به آن دقت می کنند، قیمت چمن مصنوعی می باشد. امروزه با توجه به گسترش روز افزون انواع مدل چمن مصنوعی که هر کدام به منظور خاصی تولید شده‌اند. بازه قیمتی چمن مصنوعی از هر متر مربعی 90 هزار تومان تا 400 هزار تومان شده است.

نحوه استعلام قیمت چمن مصنوعی برای فروشگاه

چمن مصنوعی برای مغازه چندین کاربرد دارد. از چمن مصنوعی می‌توان به عنوان کف پوش بر روی کف و روی پله های مغازه استفاده کرد. می‌توان آن را در ویترین مغازه کار کرد یا برای دیوار به عنوان یک دیوار سبز برای تغییر دکوراسیون مغازه استفاده کرد. به همین علت پیشنهاد می‌کنیم برای هر منظور، چمن مصنوعی خاص خودش را انتخاب و به همراه متراژ مورد نیازتان جهت استعلام قیمت چمن مصنوعی مغازه به ما اعلام کنید. تا قیمت چمن مصنوعی مغازه به صورت دقیق برای شما محاسبه گردد.

عوامل تأثیر گذار بر قیمت چمن مصنوعی مغازه

قطعاً این سؤال برایتان پیش آمده که به چه علتی قیمت چمن مصنوعی ها با هم متفاوت هستند. اما با یک به چمن مصنوعی ها تفاوت‌های ظاهری آن‌ها را با هم می‌توان از هم تشخیص داد. همین تفاوت‌ها و یکسری تفاوت‌های دیگر که متخصصان می‌توانند تشخیص بدهند قیمت چمن مصنوعی را تعیین می کنند. مشخصه هایی که همه ما می‌توانیم برای تعیین قیمت چمن مصنوعی مغازه با چشم ببینیم و متوجه آن‌ها بشویم به شرح زیر است.

ارتفاع الیاف

در یک نگاه و با استفاده از یک خط کش یا متر می‌توان ارتفاع الیاف کار شده در چمن مصنوعی مغازه را به راحتی تشخیص داد. هر چقدر ارتفاع الیاف کمتر باشد قیمت چمن مصنوعی مغازه ارزان‌تر می شود.

تراکم الیاف

تراکم نخ های بافته شده چمن مصنوعی را می‌توان با توپر بودن چمن مصنوعی تشخیص داد. یعنی هر چقدر چمن مصنوعی پرتر باشد و کف آن قاب مشاهده نباشد دارای تراکم بیشتری است. تراکم بالاتر موجب استحکام و دوام بیشتر چمن مصنوعی در مغازه می شود. هر چقدر چمن مصنوعی مغازه ارزان‌تر باشد دارای تراکم کمتری هم می باشد.

کشور سازنده

با توجه به نرخ ارز و تأثیر تحریم های صورت گرفته واردات چمن مصنوعی نسبت به قبل دشوارتر شده. از همین رو بیشتر چمن مصنوعی های موجود در بازار ساخت ایران است. اما ممکن است نخ از کشورهای ترکیه، اسکاتلند، هلند و چین وارد شود و در ایران مونتاژ شود. در هر صورت کشور سازنده چمن مصنوعی مغازه تأثیر زیادی بر قیمت تمام شده چمن مصنوعی دارد.

جنس الیاف

چمن مصنوعی ها با توجه به اهداف و موارد استفاده خاصی تولید می‌شوند که این اهداف مشخص می‌کند از الیاف با جنس نایلون، پروپیلن یا پلی اتیلن در تولید استفاده شود. قیمت چمن مصنوعی مغازه با توجه با جنس مواد اولیه می‌تواند متغیر باشد.

کاربرد، طرح و ایده‌های جذاب چمن مصنوعی فروشگاهی برای مغازه

فروشندگان عزیز برای جذب مشتری می‌توانند ایده‌های خلاقانه ای را با چمن مصنوعی اجرا بکنند. همین ایده خلاقانه کمک می‌کند تا فروشگاه بیشتر به سر زبان‌ها بیفتد. و همه مردم برای مشاهده چمن مصنوعی هم که شده یکبار به مغازه بیایند و در کنار آن از اجناس و محصولات موجود در فروشگاه هم بازدید بکنند.

چمن مصنوعی برای کف مغازه

بیشترین کاربرد چمن مصنوعی در مغازه استفاده چمن مصنوعی برای کف مغازه به عنوان کفپوشی نرم، راحت و مستحکم است، که سالیان سال زیبایی و ظاهر خودش را بر عکس سایر متریال ها می‌تواند حفظ بکند. مشتریان هنگامی که به مغازه شما وارد می‌شوند و قدم بر روی چمن مصنوعی فروشگاهی نرم و لطیف می‌گذارند متوجه تفاوت مغازه شما با سایر مغازه ها می شوند.

چمن مصنوعی فروشگاهی را می‌توان به دلیل داشتن خاصیت قابل برش بودن و انعطاف بالا به هر طرحی که در نظر دارید اجرا کرد.‌ آن را به راحتی می‌توان برش داد و در طرح هایی خاص مثل شطرنجی، نواری یا طرح های پیچیده‌تر مانند لوگوی مغازه بر روی کف فروشگاه نصب کرد.

چمن مصنوعی برای کف فروشگاه کتانی فوتبال
چمن مصنوعی برای کف فروشگاه کتانی فوتبال

در این تصویر می‌بینیم که یک فروشگاه کتانی برای راحتی و اطمینان مشتریان از خریدشان از چمن مصنوعی برای آزمایش کفش‌های فوتبال استفاده می کند. پس در جملات بالا پر بیراه نگفتیم که باعث می‌شود مغازه شما با اجرای اینگونه ایده‌ها بر سر زبان‌ها بیفتد.

چمن مصنوعی برای کف فروشگاه کفش و توپ فوتبال
چمن مصنوعی برای کف فروشگاه کفش و توپ فوتبال

این هم تصویری از فروشگاه داکا اسپرت است که بسیار زیرکانه از چمن مصنوعی فروشگاهی برای پوشش کف قسمت فروش کفش و توپ استفاده کرده است تا هنگامی که مشتریان کفش‌ها را متحان می‌کنند از احساس نرمی و راحتی بیشتری بکنند. من خودم با دیدن طراحی داخلی این مغازه کیف کردم!

چمن مصنوعی فروشگاه تیم یوونتوس
چمن مصنوعی فروشگاه تیم یوونتوس

شاید براتون جالب باشه که بدونید این فروشگاه باشگاه یوونتوس توسط شرکت نایکی در شهر تورین ایتالیا در سال 2012 است. از چمن مصنوعی طرح آرژانتینی برای پوشش کف فروشگاه استفاده شده تا با راه راه‌های پیراهن این تیم ست باشد.

مشاهده منبع تصویر

چمن مصنوعی برای بوتیک
چمن مصنوعی بوتیک

این هم یک تصویر از بوتیک که فکر نکنید فقط فروشگاه های ورزشی از چمن مصنوعی به عنوان کفپوش استفاده می کنند. در این تصویر با چمن مصنوعی موکتی کف بوتیک را به صورت کامل با چمن مصنوعی پوشانده است.

مشاهده منبع تصویر

چمن مصنوعی فروشگاه ساعت ریموند ویل
چمن مصنوعی فروشگاه ساعت لاکچری

فروشگاه ساعت ریموند ویل سازنده ساعت‌های لاکچری منحصر به فرد ساخت سوییس برای گرمی بخشیدن به فروشگاه از چمن مصنوعی استفاده کرده است.

چمن مصنوعی برای ویترین مغازه

ویترین مغازه گویای اجناس داخل مغازه می باشد. در طراحی ویترین ایده‌های نو، خلاقیت و زیبایی در کنار هم باعث جذب بیشتر مشتری می شود. امروزه بیشتر فروشگاه هایی که در پی افزایش فروش اجناسشان هستند از چمن مصنوعی ویترین در جاهای مختلف ویترینشان استفاده می کنند. اگر به ویترین مغازه ها توجه کرده باشید می‌بینید که ویترین بیشتر مغازه ها با یک سبک و یک رنگ مشترک ساخته شده‌اند. برای همین ویترین آن‌ها برای مشتریان دارای جذابیت نیست. با استفاده از چمن مصنوعی در ویترین مغازه، مغازه خود را از سایر مغازه ها متمایز می کنید. در ادامه چند طرح ویترین مغازه با چمن مصنوعی را به شما معرفی خواهیم کرد تا از آن‌ها ایده بگیرید.

مشاهده منبع تصویر

چمن مصنوعی برای کف ویترین مغازه
چمن مصنوعی برای کف ویترین مغازه

خاصیت جالبی که چمن مصنوعی دارد! طراحی ویترین مغازه را از یکنواختی و از تک رنگ بودن بیرون میاورد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید. چمن مصنوعی به رنگ سفید، سرد و بی روح دیواره های ویترین و مانکن ها گرمی بخشیده است.

مشاهده منبع تصویر

طراحی ویترین مغازه با چمن مصنوعی
طراحی ویترین مغازه با چمن مصنوعی

در طراحی این ویترین از دیوار سبز برای دیوار پشت ویترین و از چمن مصنوعی موکتی برای کف ویترین استفاده شده است. به نظرم اگر برای کف ویترین از چمن مصنوعی مدل پاییز استفاده می‌کردند بیشتر به ویترین مغازه هماهنگ بود. به هرحال این یکی از زیباترین ویترین هایی است که با چمن مصنوعی درست شده.

مشاهده منبع تصویر

دیوار سبز مصنوعی برای ویترین مغازه لباس زنانه
دیوار سبز مصنوعی برای ویترین مغازه لباس زنانه

امروزه استفاده از دیوار سبز در ویترین گسترش پیدا کرده. عوامل متعددی نظیر زیبایی منحصر به فرد گرین وال، منعطف بودن برای اجرای طرح های خاص و مقرون به صرفه بودن باعث شده استفاده از چمن مصنوعی در ویترین طرفداران بیشتری پیدا بکند.

چمن مصنوعی برای دیوار داخل مغازه

در گذشته دیوار داخل مغازه ها پر بود از قفسه و روی قفسه ها هم اجناس زیادی چیده شده بودند. این سبک از نمایش اجناس و چیدمان داخل مغازه مشتریان و حتی فروشندگان را هم برای انتخاب و پیدا کردن کالای مورد نظر گیج و گمراه می‌کرد و مشتریان از شلوغی مغازه کلافه می شدند. روز به روز این سبک جای خودش را به سبک مینیمالیست داده است. برای اینکه در این سبک از طراحی داخل مغازه دیوار مغازه خالی نماند بهتر است که آن ا با چیزی پوشش بدهیم. چه چیزی بهتر از گرین وال میتونه دیوار مغازه را به سبک مدرن و صمیمانه پوشش بده؟ استفاده از چمن مصنوعی دیواری برای مغازه مزایای فراوانی از قبیل افزایش حس نشاط و صمیمیت دارد. همچنین انعطاف در اجرا و قیمت ارزان نسبت به سایر متریال ها باعث شده بی درنگ به سمت چمن مصنوعی برویم. طرح های زیادی را می‌توان با چمن مصنوعی برای دیوار مغازه ایجاد کرد.

مشاهده منبع تصویر

چمن مصنوعی دیواری برای داخل مغازه

از این دیوار سبز مصنوعی برای خلق زیبایی واقعی در داخل مغازه لذت ببرید . این لباس فروشی با نصب چمن مصنوعی دیواری حس تازه و نو بودن را به مغازه خود بخشیده است .

مشاهده منبع تصویر

چمن مصنوعی برای دیوار کافی شاپ
چمن مصنوعی برای دیوار کافی شاپ

این هم یک کافه است که با نصب چمن مصنوعی دیواری در کافه خود توانسته لوگوی کافه را بر روی آن نصب بکند.

چمن مصنوعی برای تابلوی مغازه

یکی از مهمترین قسمت‌های هر مغازه ای که اولین نگاه مشتریان برای ورود به مغازه می‌افتد تابلو مغازه است. تابلوی مغازه نقش زیادی در اینکه یک مشتری تصمیم بگیرد وارد مغازه بشود یا نه را دارد. پس بهتر است برای ساخت تابلوی مغازه حساسیت خاصی خرج کنید. امروزه فروشگاه هایی که می‌خواهند بیشتر در چشم باشند و دیده شوند از چمن مصنوعی برای تابلوی مغازه و جلوی درب مغازه و پیاده رو استفاده می کنند. نصب چمن مصنوعی بر روی تابلو و رنگ سبزی که دارد تابلوی مغازه شما را از سایر مغازه های دیگر متمایز کرده و بهتر به چشم می آید. با چمن مصنوعی برای تابلوی مغازه طرح های زیبایی را می‌توانید خلق کنید که مشتریان با دیدن تابلو بی درنگ وارد مغازه شما بشوند.

چمن مصنوعی برای تابلوی فروشگاه

همین‌طور که در این تصویر می‌بینید فروشگاه منگو با نصب چمن مصنوعی بر روی تابلوی فروشگاه و جلوی ورودی فروشگاه بسیار جلب توجه می کند.

چمن مصنوعی تابلو و جلوی در فروشگاه ای تی ان تی

فروشگاه ای تی اند تی هم با همین سبک روزانه مشتریان زیادی را جذب می نماید.

چمن مصنوعی تابلو و جلوی درب ورودی فروشگاه

فروشگاه بریتیش ایندیا هم از سبک جالبی برای تابلو و بیرون مغازه خود استفاده کرده. این فروشگاه به خوبی توانسته با نصب چمن مصنوعی نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب بکند.

خرید چمن مصنوعی برای مغازه و نصب چمن مصنوعی مغازه

حالا که از قیمت و انواع طرح ها و مزایای چمن مصنوعی برای مغازه با خبر شدید و تصمیم به خرید چمن مصنوعی برای جاهای مختلف مغازه خود دارید. بهتر است عجولانه تصمیم نگیرید و به این چند نکته‌ای که تقریباً مهم هم هستند توجه کنید.

  • انتخاب مکان هایی که می‌خواهید برای آن قسمت‌ها چمن مصنوعی فروشگاهی خریداری کنید.
  • گرفتن متراژ دقیق محل نصب چمن مصنوعی در مغازه.
  • انتخاب دقیق و صحیح مدل چمن مصنوعی فروشگاهی برای خرید.
  • خرید از شرکت چمن مصنوعی با تجربه و معتبر.

برای توضیح موارد بالا می‌توانم بگویم که شما برای اینکه تجربه خوبی از خرید چمن مصنوعی برای مغازه داشته باشید باید در ابتدا قسمت‌های مختلف مغازه را برای نصب من مصنوعی انتخاب کنید تا در ادامه بتوانید برای متراژ مورد نیاز چمن مصنوعی و انواع مدلی که مورد دلخواه شماست راحت‌تر و با دقت تر تصمیم بگیرید. در انتها خرید چمن مصنوعی را از شرکتی انجام بدهید که در نصب بتواند به شما کمک بکند و محصولاتش ضمانتنامه معتبر داشته باشد.

اما محصولاتی که می خواهید برای کف مغازه و پله های مغازه خریداری کنید باید از نرمی و لطافت خاصی برخوردار باشد تا هنگامی که مشتری پا به مغازه شما می‌گذارد مجذوب نرمی چمن مصنوعی شود. همچنین این چمن مصنوعی باید دارای استحکام کافی برخوردار باشد تا در گذشت زمان زیر پای مشتریان و فروشندگان دوام بیاورد. برای اینکه انتظارات شما از چمن مصنوعی فروشگاهی برآورده شود، چمن مصنوعی پرتراکم و با ارتفاع 20 تا 35 میل می‌تواند جوابگوی کار شما به عنوان کفپوش مغازه باشد.

چمن مصنوعی فروشگاهی مناسب برای کفپوش

برای کف ویترین مغازه که پاخور نیست و استحکام مهم نیست میتوانید از چمن مصنوعی هایی که فقط زیبایی دارند استفاده کنید. البته تراکم بالا و ارتفاع زیاد یکی از مولفه های زیبایی در چمن مصنوعی محسوب می شوند. برای ویترین مغازه می‌توانید چمن مصنوعی هایی که بکینگ ضعیفی دارند را خریداری کنید تا چمن مصنوعی ویترین ارزان تمام شود. چمن مصنوعی ارتفاع 8 میل تا 50 میل بسته به نظر شما برای ویترین مغازه مناسب هستند.

دیوار سبز فضای خارق‌العاده‌ای را برای مغازه ایجاد می کند. فضایی شگفت انگیز با رنگ سبز که باعث می‌شود مغازه بزرگ‌تر از آنچه که هست به چشم بیاید. برای دیوار فروشگاه دیوار سبز یا چمن مصنوعی های موکتی برای خرید مناسب می باشند. می‌توان چمن مصنوعی موکتی را به دیوار نصب کرد و بر روی آن لوگو یا نام مغازه نمایش داده شود.

پس از اینکه چمن مصنوعی مورد نظرتان را برای خرید انتخاب کردید. می‌توانید با کارشناسان فروش ما توسط شماره های زیر تماس بگیرید و با اعلام متراژ مورد نیاز از آن‌ها برای خرید مشاوره بگیرید. پس از خرید، چمن مصنوعی توسط باربری برای شما ارسال می گردد. پس از اینکه چمن مصنوعی را دریافت کردید و تصمیم به نصب آن در مغازه گرفتید.اگر مهارت فنی و وقت کافی دارید می‌توانید خودتان آن را نصب کنید یا اگر مایلید نصب چمن مصنوعی توسط اهالی این فن انجام بگیرد، نصابان حرفه‌ای ما که آموزش دیده و مجرب هستند آماده به همکاری با شما می باشند.