چمن مصنوعی ویلا

چمن مصنوعی ویلا با استخر

خرید چمن مصنوعی ویلا با قیمت ارزان، ارسال و نصب راحت و سریع انواع مدل چمن مصنوعی برای حیاط، بالکن، دیوار، روف گاردن در ویلا با جدیدترین روش های روز

امروزه همه مردم ایران برای دوری از شلوغی و هیاهوی شهری و گذراندن روزی پرنشاط و شاد به دنبال مکانی باصفا، راحت و به دور از استرس هستند. یکی از بهترین و در دسترس ترین گزینه های موجود رفتن به یک ویلا در اطراف شهر یا در شهرهای دیگر مانند ویلاهای استان مازندران و گیلان می باشد. احتمالا شما که در حال خواندن این مطلب هستید خوشبختانه صاحب یک یا چند ویلا هستید که برای آن به دنبال چمن مصنوعی می گردید. اگر هم هنوز صاحب ویلا نشده اید تیم تک گراس برای شما آرزوی ویلادار شدن می کند تا برای خرید چمن مصنوعی برای ویلا در خدمتتان باشیم.

برای آگاهی پیدا کردن از انواع مدل چمن مصنوعی مناسب برای ویلا، طرح های چمن مصنوعی برای ویلا، موارد کاربرد، مزایا، نحوه خرید، قیمت، نحوه نصب، چگونگی ارسال بار در ادامه مطلب همراه شما خواهیم بود.

کاربردهای چمن مصنوعی در ویلا

امروزه با پیشرفت و توسعه تولید چمن مصنوعی در ایران و سایر نقاط جهان به جرات می توان گفت که چمن مصنوعی را در هر کجای ویلا می توان نصب کرد. به عنوان مثال چمن مصنوعی را می توانید برای کف حیاط، دور استخر ویلا، تراس و بالکن، دیوارها و محوطه سازی ویلا استفاده کنید.

چمن مصنوعی برای استخر ویلا

چمن مصنوعی لوکس برای استخر ویلای لوکس

یکی از بزرگترین تفریحات ما ایرانیان شنا در استخر ویلا می باشد. در آخر هفته ها و مخصوصا در فصل تابستان به همراه خانواده و بعضی وقت ها هم به همراه دوستان برای شنا و خوشگذرانی های آبی به ویلا می رویم. به همین دلیل می توان گفت که تقریبا در 99 درصد ویلاها یک استخر برای شنا و آبیاری درختان وجود دارد. در گذشته از سنگ و بتن برای حاشیه دور استخرها استفاده می شد اما چند سالی می باشد که درخواست نصب چمن مصنوعی برای دور استخر ویلا به دلیل مزایای بکارگیری چمن مصنوعی و معایب بکارگیری سنگ و بتن دور استخر افزایش یافته است. چمن مصنوعی توانسته به خوبی معایبی که استفاده از سنگ و بتن به دور استخر ویلا دارد را بر طرف کند.

مزایای استفاده از چمن مصنوعی به دور استخر ویلا

چمن مصنوعی استخر ویلا با چوب و صندلی روی عرشه استخر

به عنوان مثال سنگ و بتن سطحی کاملا سفت و سخت دارد و همه دوست دارند پس از انجام شنا و بیرون آمدن از استخر بر روی یک سطح نرم قدم بگذارند و استراحت کنند تا سطح سفت. بعضی مواقع هم ممکن است کودکان یا حتی بزرگسالان به دور استخر در حال دویدن باشند اگر سطح بتن و سنگ خیس باشد کاملا لغزنده می شود و احتمال زمین خوردن و در نتیجه آسیب دیدن در این مواقع بسیار بالاست. چمن مصنوعی به دلیل زه کشی مناسبی که دارد آب روی سطح خود را به سرعت از طریق منافذ تعبیه شده عبور می دهد و خیلی سریع خشک می شود. یکی از مهمترین مزیت های چمن مصنوعی دور استخر ویلا زیبایی ترکیب رنگ های سبز چمن مصنوعی و آبی استخر می باشد. با چمن مصنوعی میتوانیم ایده های خلاقانه ای برای محوطه سازی دور استخر مانند بکارگیری به صورت شطرنجی به دور استخر، به شکل راه راه و نواری به دور استخر، یا طرح های چمن مصنوعی و چوب در کنار هم که در دور استخر خودشان را بسیار زیبا جلوه می دهند بکار ببریم.

دوام و ماندگاری بالای چمن مصنوعی دور استخر ویلا بسیار حائز اهمیت است. ممکن است سنگ و بتن بر اثر سرما، گرما یا حتی بارندگی و عوامل دیگر کمی ظاهر اولیه خود را از دست بدهند یا نیاز به ترمیم داشته باشند. چمن مصنوعی دور استخر ویلا در برابر سرما و گرما، بارندگی، نور ماورا بنفش خورشید و سایر عوامل محیطی دیگر بسیار مقاوم بوده و به همین سادگی ها فرم اولیه و زیبایی خود را از دست نمی دهد.

اگر تمیزی و پاکیزگی ویلا برایتان مهم می باشد باید این نکته را بگوییم که چمن مصنوعی دور استخر بهترین انتخاب برای بکارگیری به جای چمن طبیعی در دور استخر ویلا می باشد. از این جهت که با یک جارو به سادگی می توانید آشغال های روی چمن مصنوعی را جارو کنید و همچنین با آب به راحتی می توانید آن بشویید تا بر روی سطحی کاملا پاکیزه قدم بگذارید. مخصوصا اگر حیوان خانگی مانند سگ داشته باشید با خیال راحت می توانید آن را رها کنید تا بر روی چمن مصنوعی بازی بکند و نگران کثیفی پنجه ها که بر اثر قدم گذاشتن بر روی چمن طبیعی به وجود می آید و انتقال آن به داخل خانه نباشید.

انوع طرح های چمن مصنوعی به دور استخر ویلا

یکی از ویژگی های منحصر به فرد چمن مصنوعی این است که میتوانیم آن را در محوطه سازی دور استخر ویلا به هر شکل و طرحی که می خواهیم برش بدهیم و طرح های خلاقانه ای با رنگ سبز چمن مصنوعی و آبی استخر و سایر متریال ها مانند چوب، سنگ و فلزات ایجاد بکنیم. اگر یک سری به سایت pinterest بزنید و کلمه artificial grass pool را جستجو کنید تعداد زیادی طرح های اجرا شده استخر با چمن مصنوعی را پیدا می کنید. با نگاه کردن به این طرح های جذاب چمن مصنوعی دور استخر می توانید ایده های خوبی را برای چمن مصنوعی دور استخر ویلای خود پیاده سازی کنید. ما چند نمونه از این ایده ها را برای شما در این مطلب قرار می دهیم.

مشاهده منبع تصویر

چمن مصنوعی دور استخر ویلا با برش های منحنی شکل

این یک نمونه چمن مصنوعی دور استخر است که برای افرادی که از نزدیک این چمن را می بینند ظاهر و احساسی شبیه به چمن طبیعی دارد.

مشاهده منبع تصویر

چمن مصنوعی دور استخر در کنار چوب و قلوه سنگ

در این تصویر شاهد بکارگیری چمن مصنوعی، شن درشت و چوب به دور استخر ویلا هستیم که ترکیب بسیار جالبی از رنگ ها و متریال ها تشکیل داده اند. ترکیب چمن مصنوعی، چوب و سنگ های درشت به دور استخر برای محوطه سازی دور استخر ویلا ترکیبی فوق العاده زیبا و شگفت انگیزی می باشد که نظر هر بیننده را به خود جلب می کند.

مشاهده منبع تصویر

چمن مصنوعی نواری در کنار استخر ویلا

در این ویلا چمن مصنوعی نواری را دور استخر بین سنگها به کار برده اند که چمن مصنوعی نواری دور استخر ویلا را از حالت یکنواختی در آورده و شکل زیبایی را به جلوه استخر بخشیده است.

مشاهده منبع تصویر

چمن مصنوعی دور استخر کوچک برای ویلا

برای محوطه استخرهای کوچک هم می توان از چمن مصنوعی استفاده کرد. چمن مصنوعی محوطه استخرهای کوچک ویلا را به محیطی دوست داشتنی و دلنشین برای شنا و استراحت و دراز کشیدن تبدیل می کند.

مشاهده منبع تصویر

چمن مصنوعی دور استخر ویلا همرا با میز و صندلی بر روی آن

شما می توانید مثل این تصویر بر روی چمن مصنوعی دور استخر ویلا با خیال راحت میز و صندلی قرار بدهید و اصلا نگران آسیب دیدن چمن مصنوعی نباشید زیرا چمن مصنوعی بسیار مقاوم بوده و محل قرارگیری پایه های میز و صندلی بر روی آن اثری به جا نمی گذارد.

می توانید دو تا از نمونه کارهای چمن مصنوعی دور استخر ویلا شرکت تک گراس را در تصاویر زیر ببینید

پروژه چمن مصنوعی استخر ویلا با چمن مصنوعی مدل مجلل
پروژه چمن مصنوعی استخر ویلا با چمن مصنوعی مدل مجلل

در این نمونه کار از چمن مصنوعی مجلل با ارتفاع نخ 25 میل استفاده شده تا برای زیبایی خاصی که می تواند داشته باشد خودش را کمی از بین سنگ ها بالاتر نشان دهد.

پروژه چمن مصنوعی دور استخر ویلا با چمن مصنوعی مدل بهاره
پروژه چمن مصنوعی دور استخر ویلا با چمن مصنوعی مدل بهاره

در این نمونه کار هم از چمن مصنوعی بهاره با ارتفاع الیاف 15 میل به دور استخر برای نرمی و لطافت دور استخر و به صورت نواری روی سنگ فرش محوطه استخر بکار گرفته شده تا محوطه استخر به شکل زیبایی از یکنواختی بیرون بیاید.

ایده جذاب طرح چمن مصنوعی دور استخر ویلا
ایده جذاب طرح چمن مصنوعی دور استخر ویلا

این تصویر رو هم در اینترنت پیدا کردم متاسفانه آدرس سایتش رو پیدا نکردم تا لینکش رو قرار بدهم و از طرفی هم چون چمن مصنوعی دور استخر خیلی زیبا برش و کار شده از دلم نیومد که توی این مطلب قرار ندهم. قصد دارم این طرح رو به یکی از مشتری هامون نشون بدهم و اگر نظرش مثبت بود استخر ویلای ایشون رو به این شکل درست بکنیم.

حال که مزایا و معایب و انواع طرح های پیاده سازی چمن مصنوعی برای اطراف دور استخر را برایتان توضیح دادیم این سوال پیش می آید که چه نوع چمن مصنوعی برای دور استخر مناسب است؟

معرفی چمن مصنوعی مناسب برای دور استخر ویلا

برای انتخاب چمن مصنوعی دور استخر ویلا ویژگی که بیشتر حائز اهمیت است زیبایی و لطافت می باشد و پس از آن دوام و ضربه پذیری در درجه بعدی قرار دارد. در همه مطالبی که در مورد چمن مصنوعی در وب سایت تک گراس نوشته ایم و نکته ای که همه کارشناسان چمن مصنوعی آن را قبول دارند گفته ایم که هر چقدر چمن مصنوعی تراکم بیشتری داشته باشد زیبایی بیشتر و سطح لطیف تری دارد. حس قدم گذاشتن بر روی سطح نرم چمن مصنوعی های پر تراکم تر حس خیلی آرامش بخش تر و لذت بخش تری نسبت به چمن مصنوعی های با تراکم کم دارد. از طرف دیگر الیاف با ارتفاع بیشتر هم در هر چه بیشتر زیباتر دیده شدن چمن مصنوعی کمک می کند.

برای انتخاب چمن مصنوعی های با دوام این نکته را در نظر بگیرید که هر چقدر چمن مصنوعی مورد استفاده در دور استخر ویلا الیاف بلندتری داشته باشد حرارتی که از طریق تابش نور خورشید جذب می کند را به راحتی توزیع می کند تا طول عمر بیشتری به دلیل ضربه پذیری بالاتر خود داشته باشد. اما نکته ای که در مورد دوام چمن مصنوعی دور استخر ویلا بسیار حائز اهمیت است نوع بکینگ و زه کشی چمن مصنوعی می باشد. ما چه بخواهیم و چه نخواهیم چمن مصنوعی دور استخر ویلا همیشه در معرض پاشیده شدن آب قرار دارد. پس بهتر است چمن مصنوعی انتخاب بکنیم که این آب را با سرعت بهتری به لایه های زیرین یا به داخل استخر با سیستم زهکشی قوی که دارد هدایت کند.

حال با توضیح ویژگی های چمن مصنوعی مناسب دور استخر ویلا می توانیم این چمن مصنوعی ها را به شما پیشنهاد بدهیم:

چمن مصنوعی مناسب برای دور استخر ویلا

چمن مصنوعی برای تراس و بالکن ویلا

همانطور که خیلی از شما می دانید تراس و بالکن با هم متفاوت هستند. تراس و بالکن در معماری با هم تفاوتهایی دارند. بالکن به مکانی مسقف در آپارتمان که از یک یا دو طرف باز می باشد گفته می شود. متراژ بالکن به مساحت آپارتمان افزوده می شود. اما متراژ تراس به مساحت ساختمان اضافه نمی گردد و تفاوت ظاهری آن با بالکن مسقف نبودنش است. از اینکه این تفاوت را نمی دانستید ناراحت نباشید من خودم هم تا چند سال پیش تفاوت بین تراس، بالکن و ایوان را نمی دانستم.در اینجا می توانید تفاوت تراس، بالکن و ایوان را مطالعه کنید.

یکی از بهترین مکان های ویلا که می توانید اوقات فراغت و دورهمی های خود را برپا کنید بالکن و تراس می باشد. عموما بالکن و تراس ویلا بزرگ تر از بالکن آپارتمان ها است. به همین جهت می توانید فضاسازی بالکن و تراس خود را به بهترین نحو ممکن بدون کم آوردن فضا را انجام بدهید. یکی از بهترین راهکارها برای افزودن حس نشاط و سرزندگی به بالکن افزودن رنگ سبز به بالکن توسط استفاده چمن مصنوعی در جاهای مختلف بالکن می باشد. خیلی ساده با یک کفپوش چمن مصنوعی بالکن برای ویلا محیطی جذاب و دنج برای گذراندن لحضاتی ناب ایجاد کنید.

با اضافه کردن چمن مصنوعی به بالکن و تراس ویلا مزیت هایی را به این مکان ها اضافه می کنید. مزایای استفاده از چمن مصنوعی بالکن و تراس ویلا را برایتان شرح خواهم داد:

1- افزودن محیطی اسپرت به ویلا:‌

امروزه بسیاری از باشگاه ها از چمن مصنوعی باشگاه به عنوان کفپوشی مناسب برای باشگاه خود به دلیل استحکام، راحتی ورزشکاران و سادگی تمیز کردن چمن مصنوعی نسبت به سایر کفپوش ها استفاده میکنند. پس چی از این بهتر که فضای تراس خود را با چمن مصنوعی به محیطی برای ورزش کردن مانند طناب زدن، وزنه زدن و سایر اینگونه ورزش ها تبدیل کنیم.

2- ایجاد فضایی برای گذراندن اوقات فراغت و پذیرایی از مهمانان:

یک تراس بزرگ و جادار با کفپوش چمن مصنوعی محیطی بسیار عالی برای گذراندن اوقاتی خوش با خانواده و دوستان در آخر هفته ها می باشد. می توانید از مهمانان خود با نوشیدن چای و قهوه یا خوردن میوه هایی مانند هندوانه پذیرایی به عمل بیاورد.

3- محیطی برای بازی کودکان:

بچه ها عاشق بازی بر روی چمن مصنوعی هستند. حتی خود من وقتی که روی چمن مصنوعی دراز می کشم یا مینشینم حسی بسیار لذت بخش و وصف نشدنی به من دست می دهد. پس بهتر است فضای بالکن را با چمن مصنوعی به فضایی دلنشین برای همه تبدیل کنیم.

طرح ها و ایده های جذاب چمن مصنوعی بالکن و تراس برای ویلا

با نصب چمن مصنوعی در بالکن ویلا بهترین ایده ها را برای بالا بردن جذابیت بالکن می توانید اجرا کنید. چمن مصنوعی محصولی انعطاف پذیر برای اجرای ایده های خلاقانه در بالکن ویلا می باشد. ما برای راحتی کار شما چند عکس ایده های خلاق چمن مصنوعی بالکن ویلا در این مطلب قرار داده ایم که در ادامه تک به تک آنها را برایتان شرح هم میدهیم.

مشاهده منبع تصویر

چمن مصنوعی تایل برای نصب در بالکن ویلا

در این عکس از چمن مصنوعی تایل برای نصب در بالکن ویلا استفاده شده است. مزیت چمن مصنوعی های تایل این است که نصب ساده ای دارد و آنها را می توانید به شکل های متنوعی مانند شطرنجی، خطی یا حاشیه دار در کنار هم بچینید.

مشاهده منبع تصویر

چمن مصنوعی تراس ویلا

این هم یک عکس چمن مصنوعی تراس ویلا می باشد که سرتاسر تراس را با چمن مصنوعی پوشانده اند و بر روی آن میز و صندلی و حتی تاب بازی برای کودکان و بزرگسالان نصب کرده اند. همانطور که در تصویر مشاهده می کند گلدان را بر روی چمن مصنوعی تراس ویلا قرار داده اند و با نصب چمن مصنوعی بر روی پله های تراس ویلا نمایی یک دست سبز به تراس داده اند. یکی از ویژگی های چمن مصنوعی استحکام بالای آن می باشد که باعث می شود با خیال راحت اشیای سنگین وزن را بر روی آن قرار بدهیم.

مشاهده منبع تصویر

چمن مصنوعی بالکن ویلا در پرتلند اورگان

این عکس ایده جذاب یک تراس در پرتلند اورگان آمریکاست که به زیبایی هر چه تمام تر اجرا شده و در تایید حرف ما نوشته اند که:‌ اگر می خواهید تراس ویلایتان زیبا به نظر برسد، چمن مصنوعی بهترین راه است که در پول و زمان شما هم صرفه جویی می کند. در این تصویر خیلی زیبا چمن مصنوعی در وسط و در کناره ها هم از چوب استفاده شده تا رنگ سبز چمن مصنوعی و رنگ چوب ترکیبی ایده آل برای تمامی افراد درست کند.

مشاهده منبع تصویر

چمن مصنوعی نرم بالکن ویلا برای بازی کودکان
چمن مصنوعی نرم بالکن ویلا برای بازی کودکان

در این عکس از چمن مصنوعی بالکن ویلا می بینیم که با نصب چمن مصنوعی در بالکن ویلا آن را به محیطی برای بازی کودکان تبدیل کرده اند. همانطور که در تصویر هم مشخص است از چمن مصنوعی با الیاف نرم و لطیف برای بالکن استفاده شده، تا سطحی نرم برای بازی کودکان به وجود بیاورند. این سطح نرم باعث می شود کودکان به راحتی بدون اینکه حساسیتی داشته باشند از بازی کردن بر روی چمن مصنوعی بالکن در ویلا لذت ببرند.

مشاهده منبع تصویر

چمن مصنوعی بالکن ویلا کاملا سبز

این هم یک تراس کاملا سبز برای ویلا با چمن مصنوعی و گیاهان زیبا که با قرار دادن صندلی و میز عسلی مکانی سبز برای پذیرایی و استراحت ایجاد کرده اند.

مشاهده منبع تصویر

چمن مصنوعی دیواری برای بالکن ویلا با کف چوبی
چمن مصنوعی دیواری برای بالکن ویلا با کف چوبی

وقتی دوست دارید که کف بالکن ویلایتان چوبی و نرده بالکن گرانیتی باشد هم حتی می توانید چمن مصنوعی دیواری نصب کنید و از محیط سبز بالکن ویلا لذت ببرید.

چه نوع چمن مصنوعی برای بالکن ویلا مناسب است؟

حالا که از دلایل نصب چمن مصنوعی برای بالکن و تراس ویلا آگاه شدیم و با انواع طرح ها و موارد استفاده چمن مصنوعی در بالکن ویلا آشنا شدیم، بهتر است از انواع مدل چمن مصنوعی که می توانیم برای بالکن و تراس ویلا نصب بکنیم با خبر شویم.

اولین نکته ای که برای خرید چمن مصنوعی بالکن ویلا باید در نظر داشته باشید، زه کشی مناسب برای عبور آب به زیر چمن مصنوعی و به سمت کف شور باشد. بالکن و تراس ویلا برای استفاده و راحت بودن هر از چند گاهی نیاز به شستشو با آب دارد تا تمام گرد و خاک و کثیفی ها از روی آن پاک شوند. چمن مصنوعی تراس ویلا به دلیل مسقف نبودن همیشه در معرض بارندگی است و آب باران باید هر چه سریعتر از کف چمن مصنوعی به سمت کف شو ر هدایت شود چمن مصنوعی های با زه کشق قوی و مناسب، خیلی سریع آب را از روزنه های تعبیه شده به زیر خود رد می کنند.

نکته بعدی که باید در خرید چمن مصنوعی حتما حواستان به آن باشد دوام چمن مصنوعی در برابر اشعه ماورا بنفش باشد. چمن مصنوعی ها در اکثر بالکن ها و تراس های ویلا در معرض تابش مستقیم نور خورشید هستند. این اشعه اثر مخربی بر روی الیاف چمن مصنوعی دارد. اگر چمن مصنوعی با الیاف بی کیفیت یا ارزان قیمت بخریم، مطمعنا طی 2 یا 3 سال شاهد از جنس افتادن الیاف چمن مصنوعی و تخریب بر روی بخش هایی از چمن مصنوعی خواهیم بود. پس برای اینکه خیالتان از طول عمر و دوام چمن مصنوعی بالکن و تراس ویلا راحت باشد چمن مصنوعی های با کیفیتی برای این قسمت ها تهیه کنید.

برای خرید چمن مصنوعی بالکن ویلا هر چمن مصنوعی تزئینی با هر ارتفاع و تراکمی که بخواهید را می توانید انتخاب کنید. اما تمام مدل های چمن مصنوعی موجود در بازار خواص و ویژگی هایی دارند که می توانید چمن مصنوعی متناسب با نیاز و خواسته های خودتان را از بین آنها انتخاب کنید.

برای اینکه بتوانید بر روی چمن مصنوعی بالکن احساس راحتی بیشتر و حس لطیفی و نرمی چمن مصنوعی را احساس کنید، چمن مصنوعی های با نخ نرم و لطیف را برای خرید انتخاب کنید. بالکن و تراس ویلا می تواند به محلی تبدیل بشود که بیشتر وقتمان را در طول مدت اقامت در ویلا در آن بگذرانیم. پس بهتر است برای راحتی خودمان و مخصوصا کودکان از چمن مصنوعی های با نخ نرم استفاده کنیم.

مسئله بعدی که باید در نظر بگیریم زیبایی و نظافت چمن مصنوعی می باشد. چمن مصنوعی های با الیاف کوتاه یا به اصطلاح موکتی به راحتی تمیز می شوند و تمیز کردن آنها از سایر چمن مصنوعی ها راحت تر است. قیمت چمن مصنوعی با الیاف کوتاه تر هم نسبت به چمن مصنوعی های با الیاف بلند ارزان تر است. در مقابل چمن مصنوعی با الیاف کوتاه که راحت تر تمیز می شوند چمن مصنوعی با الیاف بلند و متوسط هستند که علاوه بر زیباتر و نرم تر بودن در مدل های با ارتفاع نخ 25 میل تا 35 میل، ضربه پذیری بالاتری در مدل های با ارتفاع نخ 40 میل و 45 میل دارند.

کارشناسان تک گراس با بررسی چمن مصنوعی برای نصب در بالکن چمن مصنوعی رویال 11 میلیمتر، چمن مصنوعی ونوس 8 میلیمتر و چمن مصنوعی سوزنی سورنا را پیشنهاد می دهند.

چمن مصنوعی حیاط ویلا

حیاط ویلا بیشترین مساحت را در زمین ویلا دارد. همه عبور مرور به داخل و خارج ویلا از حیاط ویلا می گذرد. حیاط ویلا محل عبور خودرو ها، آدم ها و حیوانات خانگی است.پس بهترین کار برای اینکه ویلای خود را به محلی دلنشین و تبدیل کنیم بهتر است که از حیاط شروع کنیم. سبز بودن حیاطی محیطی سرسبز و سرشار از شور و نشاط به ویلا می بخشد. این سبز بودن را می توان با نصب چمن مصنوعی و کاشت گل و گیاه در اطراف و داخل باغچه به نحو احسن به ویلا اضافه کرد.

مزایای نصب چمن مصنوعی در حیاط ویلا

چمن مصنوعی به حیاط ویلا روح تازه ای می بخشد. از لحاظ زیبایی رنگ سبز چمن مصنوعی بر روی سنگ فرش ها یا شن های درشت و یا موزاییک ترکیبی بسیار زیبا را خلق می کند. این را به شما صادقانه می گوییم که برای محوطه سازی حیاط ویلا هر متریالی که استفاده کنید جای چمن مصنوعی خالیست و هیچ چیزی جای چمن مصنوعی را در حیاط ویلا نمی تواند پر بکند. چمن مصنوعی حیاط ویلا دارای مزایایی است که هیچ متریالی این مزایای ارزشمند را ندارد.

با نصب چمن مصنوعی ویلا می توانید یک زمین بازی برای فوتبال گل کوچک یا ورزش های دیگر مانند ورزش های هوازی، بدنسازی، مینی گلف یا هر ورزشی که امکان انجام آن روی چمن مصنوعی باشد برای حیاط ویلا درست کنید. چمن مصنوعی به حیاط ویلا زیبایی خاصی می بخشد و شما می توانید برای محوطه سازی حیاط ویلا از چمن مصنوعی در هر کجا که خواستید به هر شکلی که دوست دارید استفاده کنید. قابلیت انعطاف و برشکاری چمن مصنوعی به شما در اجرای طرح های چمن مصنوعی حیاط ویلا کمک شایانی می کند. استحکام بالای چمن مصنوعی باعث شده با خیال راحت بتوانیم مسیر عبور خودرو ها در حیاط ویلا را هم چمن مصنوعی نصب بکنیم.

انواع طرح چمن مصنوعی حیاط ویلا

یکی از مهمترین ویژگی های چمن مصنوعی برای حیاط ویلا، زیبایی آن و طرح هایی می باشد که با چمن مصنوعی می توانیم اجرا کنیم. به خوبی می دانیم که هر چقدر محوطه سازی حیاط ویلا خلاقانه تر و جذاب تر انجام شود، خود ویلا هم جذاب تر به نظر می رسد. ما برای شما چند طرح جدید چمن مصنوعی از سایت های اینترنتی جمع آوری کرده ایم که در پایین آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

مشاهده منبع تصویر

طرح خلاقانه با چمن مصنوعی در حیاط ویلا
طرح خلاقانه با چمن مصنوعی در حیاط ویلا

در اینجا یک طرح چمن مصنوعی حیاط ویلای خارق العاده خلاقانه وجود دارد. به جای اینکه چمن مصنوعی را به صورت یکپارچه بر روی زمین نصب بکنند آنها را به صورت مربع مربع در کنار هم چیده اند و با خطوط سنگ فرش از هم جدا کرده اند.

مشاهده منبع تصویر

چمن مصنوعی بین سنگی حیاط ویلا

طرح های چمن مصنوعی بین سنگی یکی از محبوب ترین طرح های چمن مصنوعی حیاط ویلا می باشد که چمن مصنوعی را به شکل نواری بریده یا خریداری می کنند. سپس آنها را بین شیارهایی که از قبل بین بتن یا سنگ های محوطه حیاط به وجود آورده اند نصب می کنند.

مشاهده منبع تصویر

چمن مصنوعی مسیر عبور از حیاط ویلا
چمن مصنوعی مسیر عبور از حیاط ویلا

این هم یک نمونه دیگر از چمن مصنوعی نواری بین سنگی است. ظاهرا استفاده چمن مصنوعی بین سنگ، بتن و موزاییک تبدیل به یک سبک طراحی شده.

مشاهده منبع تصویر

طراحی خاص و منحصر به فرد چمن مصنوعی حیاط ویلا

این طراحی هم هم خاص و منحصر به فرد است. چمن مصنوعی بین بتن و روی آن قرار دارد اما با طراحی بسیار شیک و زیبا که ای حیاط ویلا را خاص و منحصر به فرد در نوع خود کرده است.

نحوه خرید چمن مصنوعی حیاط برای ویلا

برای خرید چمن مصنوعی حیاط ویلا ابتدا باید بررسی کنیم که چه نوع چمن مصنوعی مناسب با حیاط ویلای ما است. به دلیل پهناوری کشور ایران آب و هوای شهرها با هم متفاوت هستند. با وجود اینکه اکثر ویلا ها در شمال کشور و در استان های مازندران و گیلان هستند در هر شهری هم ویلا وجود دارد. چمن مصنوعی حیاط به دلیل روباز بودن حیاط ویلا همیشه در معرض گرم و سرمای شدید، تابش مستقیم نور خورشید، بارندگی، گرد و غبار و ریزش برگ درختان یا حتی افتادن میوه ها و چسبناک شدن سطح چمن مصنوعی قرار دارد. شرایط آب و هوایی در مناطق سردسیر و گرم سیر ایران با هم متفاوت هستند و دقت داشته باشید که چمن مصنوعی که برای جنوب کشور تهیه می کنید در برابر تابش نور خورشید مقاوم باشد.

پس از اینکه چمن مصنوعی با کیفیت مدنظرتان را انتخاب کردید باید ببینید که این چمن مصنوعی را برای چه قسمت هایی از حیاط ویلا می خواید استفاده کنید. در برخی از نقاط حیاط ویلا چمن مصنوعی را می توانیم موکتی و در برخی نقاط دیگر در بین واش بتن نصب بکنیم. هر کدام از موارد کاربرد مختلف چمن مصنوعی حیاط مدل مربوط به خود را می طلبد.

فنس چمن مصنوعی برای ویلا

امروزه استفاده از چمن مصنوعی به عنوان فنس یا حتی نرده بر روی دیوارها متداول شده است. شما از فنس چمنی می توانید به عنوان نرده بالکن و تراس هم استفاده کنید. در برخی از مناطق اجازه دیوارکشی به دور باغ و ویلا نمی دهند. شهرداری برای این مناطق فقط مجوز فنس کشی صادر می کند اما شما تصور کنید یک فنس فلزی بی رنگ و روح می تواند کل نمای باغ ویلا را بد جلوه بدهد. شما به راحتی و با کمی خلاقیت می توانید دیواری سبز برای باغ خود با استفاده از فنس چمن مصنوعی بکشید.

برای اینکه بدانید چه کارهایی با فنس چمن مصنوعی برای باغ خود انجام دهید برای شما چند نمونه از موارد استفاده از فنس چمنی را در اینجا قرار می دهیم.

انواع طرح های فنس چمن مصنوعی برای باغ و ویلا

مشاهده منبع تصویر

فنس چمن مصنوعی برای دیوار باغ و ویلا در شهر ابوظبی
فنس چمن مصنوعی برای دیوار باغ و ویلا در شهر ابوظبی

شاید باورتان نشود این طرح فنس چمنی در شهر ابوظبی است. جایی بدون آب و علف اما نگا کنید فنس چمن مصنوعی آنجا را کاملا سبز جلوه می دهد. یکی دیگر از مزایای استفاده از فنس چمنی راحتی نصب آن در مکان دلخواه ما می باشد.

مشاهده منبع تصویر

فنس چمن مصنوعی برای پوشش دیوار ویلا
فنس چمن مصنوعی برای پوشش دیوار ویلا

از فنس چمن مصنوعی می توانیم برای اهداف مختلف مانند پوشش باغچه و استخر استفاده کرد. در این ویلا می بینیم که سرتاسر دیوار دور ویلا را با فنس چمن مصنوعی پوشانیده اند. ذوق و سلیقه در این عکس فوران می کند.

مشاهده منبع تصویر

فنس چمن مصنوعی  برای دیوار باغ

از این فنس چمن هم برای پوشش روی دیوار به جای نرده استفاده شده است.

برای خرید فنس چمن مصنوعی حتما به اینکه چه ارتفاعی از فنس چمن مصنوعی مورد نیازتان است توجه کنید. سپس اقدام به خرید فنس چمنی بکنید. فنس های چمنی تک گراس در ارتفاع یک و دو متر با چشمه 4 در 4 و 5 در 5 موجود می باشد.

قیمت چمن مصنوعی ویلا

از هرچه که بگذریم از قیمت چمن مصنوعی ویلا نمی توانیم عبور کنیم. برای اکثر مردم ایران و حتی جهان مهمترین فاکتور تصمیم گیری در خرید کالا، قیمت می باشد. البته همه ما قبل از خرید جنس مورد نظر آن را از لحاظ قیمتی مورد سنجش قرار می دهیم که آیا این محصولی که خریداری میکنیم به قیمتش می ارزد یا نه. چمن مصنوعی هم از این قاعده مجزا نیست.

قیمت چمن مصنوعی ویلا به فاکتورهایی مانند ارتفاع نخ، تراکم، کشور سازنده، جنس الیاف، متراژ استفاده، ضخامت نخ، بکینگ، سیستم زه کشی و نوع بافت وابسته می باشد که هر کدام در تعیین قیمت چمن مصنوعی تاثیرگذار هستند.

اکنون که دانستیم عوامل تاثیر گذار بر قیمت چمن مصنوعی ویلا کدام ها هستند. چمن مصنوعی مورد نظر خود را بر اساس این عوامل انتخاب بکنیم تا هزینه اضافی برای موردی که نیاز نداریم نپردازیم. برای استعلام قیمت چمن مصنوعی حتما دقت داشته باشید که از فروشنده های معتبر که چندین سال در این زمینه سابقه دارند و نمونه کارها با مشتریان راضی دارند قیمت چمن مصنوعی را بگیرید. چون واقعا تشخیص اینکه چمن مصنوعی دارای تراکم 12 هزار یا 14 هزار می باشد یا تشخیص نوع جنس نخ و بکینگ کاری تخصصی می باشد. در برخی موارد شاهد این بودیم که همکاران تازه کار هم در هنگام خرید این نکات را رعایت نمی کنند و چمن مصنوعی با کیفیت پایین و تقلبی را به عنوان چمن مصنوعی با کیفیت بالا و جدید خریداری می کنند که ممکن است این قضیه به خودشان یا مشتریانشان زیان مالی برساند.

قیمت گذاری چمن مصنوعی در تک گراس بر اساس همین مولفه هایی که در بالا نام بردیم انجام می گردد. کارشناسان فروش تک گراس به دلیل سابقه و مهارت در شناخت انواع چمن مصنوعی این تضمین را به شما می دهند که تمام اطلاعات ارائه شده در خصوص چمن مصنوعی به شما دقیق و درست می باشد.

مزایای چمن مصنوعی ویلا

هر چی از مزایای چمن مصنوعی برای ویلا بگوییم باز هم کم گفته ایم. برای همین به طور مختصر این مزایا را برای شما شرح می دهیم. مزایای چمن مصنوعی ویلا را برای شما مورد به مورد شرح میدهیم:

1- قیمت مقرون به صرفه:

یکی از مهمترین عواملی که باعث شده بیشتر مردم به استفاده چمن مصنوعی در ویلا های خود روی بیاورند قیمت چمن مصنوعی می باشد. چمن مصنوعی به دلیل داشتن قیمت پایین تر نسبت به سایر کفپوش ها به عنوان کف پوش در خیلی از ویلا ها استفاده می گردد.

2- دوام بالا

چمن مصنوعی بر اساس جنس الیاف و نوع بافت دارای مقاومت های متغیری است. اما اگر چمن مصنوعی مقاومی برای بر اساس نوع نیازمان تهیه بکنیم سالهای زیادی عمر خواهد کرد.

3- زیبایی

چمن مصنوعی را در هر کجای ویلا به کار ببریم آن قسمت را به دلیل ترکیب رنگ سبز با رنگ سایر نقاط زیبا و دلنشین جلوه می دهد.

4- افزایش قیمت ویلا با اجرای چمن مصنوعی در ویلا

اگر قصدتان برای ساخت ویلا فروش آن و کسب سود است. به شما پیشنهاد می دهیم که حتما از چمن مصنوعی در محوطه سازی حیاط و بالکن ویلا استفاده کنید. مطمئنا خریداران بیشتری برای ویلای خود پیدا خواهید کرد.

نحوه خرید و نصب چمن مصنوعی ویلا

پس از اینکه چمن مصنوعی مد نظر خود را با تماس با شماره های زیر خریداری کردید. بار چمن مصنوعی از طریق باربری به دست شما می رسد. پس از خرید چمن مصنوعی، برای نصب و یا خدمات پس از فروش چمن مصنوعی هم می توانید با این شماره تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را برای نصب چمن مصنوعی یاری کنند. در ادامه نحوه نصب چمن مصنوعی را برای شما توضیح می دهیم.

انعطاف، نرمی و قابلیت برشکاری شدن به اشکال مختلف چمن مصنوعی به شما اجازه می دهد هر طرحی که با چمن مصنوعی بخواهید را بتوانید در ویلایتان اجرا کنید. سادگی نصب چمن مصنوعی به شما این اجازه را می دهد که ایده های خلاقانه و طرح های مد نظرتان را خودتان هم با کمی دقت، حوصله، مهارت فنی و خوش ذوقی اجرا کنید. نصب چمن مصنوعی در هر قسمت از ویلا نیاز به دانستن نکاتی دارد که حتما باید آنها را رعایت کنید به عنوان مثال برای نصب چمن مصنوعی حیاط ابتدا کف سازی حیاط را انجام بدهید سپس حیاط را برای نصب چمن مصنوعی زیرسازی کنید. در آخر هم با استفاده از چسب دو جزئی مخصوص چمن مصنوعی، آنها را به کف حیاط بچسبانید.

اگر وقت کافی برای نصب چمن مصنوعی ندارید یا نگران این هستید که در هنگام نصب چمن مصنوعی در ویلا دچار مشکل شوید یا ایراداتی در حین کار پیش بیاید که کار نهایی آن چیزی نباشد که مدنظرتان بوده می توانید از کارشناسان و نصابان چمن مصنوعی تک گراس کمک بگیرید. نصاب چمن مصنوعی تک گراس برای نصب چمن مصنوعی به طور کامل آموزش دیده و تجارب و مهارت زیادی در این زمینه دارد.