چمن مصنوعی بالکن

چمن مصنوعی بالکن

داشتن یک بالکن زیبا و با صفا خواسته هر صاحب خانه ای است. بسیاری از افراد برای داشتن یک گوشه دنج و خلوت و البته زیبا و با طراوت در بالکن از گیاهان طبیعی و چمن مصنوعی استفاده می کنند.

چمن مصنوعی زیبا، بسیار بادوام، کاربردی و دارای نگهداری آسان بوده و امروزه هم در فضای داخلی و هم در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد. اکنون با توسعه فن آوری تولید و مواد مورد استفاده، چمن مصنوعی با ترکیب ضخامت ها و رنگ های مختلف الیاف تولید شده که حس چمن طبیعی را به بیننده القا می کند. چمن مصنوعی می تواند یک محصول عالی برای زیبا کردن حیاط، تراس یا بالکن باشد.

در این متن ما به شما خواهیم گفت چرا چمن مصنوعی را انتخاب کنیم؟ آیا نصب چمن مصنوعی آسان است و یا چقدر زمان می برد و با  نحوه نصب چمن مصنوعی در بالکن آشنا خواهید شد.

چرا باید برای بالکن چمن مصنوعی را انتخاب کرد؟

داشتن فضای سبز زیبا، مرتب و ایمن در بالکن دور از ذهن نیست. به شرط این که از چمن مصنوعی تزئینی استفاده کنیم تا از مزایای شگفت انگیز آن در بالکن بهره ببریم. دوام طولانی چمن مصنوعی باعث می شود که رنگ سبز آن برای مدت زمان طولانی سر زده باقی بماند. چمن مصنوعی بادوام بوده و در معرض نور مستقیم آفتاب از بین نرفته و کم رنگ نمی شود. همچنین چمن مصنوعی بالکن در برابر سایش مقاوم بوده و به هیچ عنوان لغزنده نمی باشد. تراکم و کیفیت بالای چمن مصنوعی بالکن فضای مطبوعی در بالکن منزل و یا محل کار برای شما فراهم می آورد.

چمن مصنوعی بالکن جاذب رطوبت نبوده و در برابر برف و باران و شرایط جوی مختلف مقاوم می باشد که این یکی از بزرگترین مزایای چمن مصنوعی است. بنابراین برای داشتن بالکن زیبا بدون صرف هزینه های اضافی بابت نگهداری استفاده از چمن مصنوعی توصیه می شود. نگهداری آسان بدون نیاز به آبیاری و صرفه جویی در زمان و مصرف آب از مزایای چمن مصنوعی بالکن است. استفاده از چمن مصنوعی در بالکن به همراه گل و گیاهان طبیعی سبب طراوت بخشیدن به دکوراسیون بالکن می شود. شما با این کار بالکن منزل و یا محیط کار را به مکانی برای لذت بردن از فضای باز تبدیل می کنید.

با اضافه کردن چمن مصنوعی به عنوان جزئیات جدید در بالکن خود از زیبایی روزهای بهار و تابستان و حتی پاییز و زمستان در فضایی با طراوت لذت ببرید. چمن مصنوعی مکمل جلوه زیبایی در هر بالکن می باشد. حتی یک بالکن کوچک را با چمن مصنوعی می توان به یک مکان مورد علاقه برای مکالمه دلپذیر هنگام نوشیدن قهوه یا چای تبدیل کرد.

چمن مصنوعی مناسب بالکن

ویژگی های چمن مصنوعی مناسب بالکن

همانطور که می دانید برای چمن مصنوعی بالکن از چمن مصنوعی تزئینی استفاده می شود که خود چمن های مصنوعی های تزئینی انواع مختلفی را شامل می شوند مانند چمن مصنوعی پرز کوتاه، چمن مصنوعی پرز متوسط و چمن مصنوعی پرز بلند. که هر کدام از این  چمن ها دارای نرمی و لطافت های گوناگون می باشند. چمن مصنوعی مناسب بالکن می بایست ویژگی های زیر را دارا باشد.

ارتفاع الیاف چمن مصنوعی بالکن

چمن مصنوعی بالکن که از دسته چمن مصنوعی تزئینی است از ارتفاع 8 میلیمتر تا 45 میلیمتر را شامل می شود. هر چه ارتفاع الیاف چمن مصنوعی بالکن بلند تر باشد جلوه طبیعی تری را به بیننده القا کرده اما ضربه پذیری آن در برابر اشیاع سنگین مانند پایه مبلمان بیشتر بوده و همچنین نظافت آن سخت می باشد. از طرف دیگر هر چه ارتفاع الیاف چمن مصنوعی بالکن کمتر باشد نظافت آن آسان تر خواهد بود و ضربه پذیری کمتری خواهد داشت.

تراکم چمن مصنوعی بالکن

هر چه تراکم چمن مصنوعی بالکن بیشتر باشد پر پشت تر و متراکم تر جلوه کرده و همچنین احساس بهتری را جهت استفاده نشیمن ایجاد می کند همچنین تمیز کردن و نظافت چمن مصنوعی متراکم به مراتب آسان تر خواهد بود.

نرمی الیاف چمن مصنوعی بالکن

میزان نرمی و لطافت الیاف چمن مصنوعی بالکن به دیتکس و نوع نخ آن بستگی دارد. هر چه  دیتکس پایین تر باشد چمن مصنوعی از لطافت بیشتر برخوردار است. به عبارتی میزان نرمی چمن مصنوعی بالکن بستگی به ضخامت و سطح مقطع الیاف بستگی دارد. برای افرادی که از فضای بالکن به عنوان محل بازی کودکان استفاده می کنند میزان نرمی و لطافت از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

آیا نصب چمن مصنوعی آسان است؟

چمن مصنوعی به راحتی قابل نصب در بالکن است زیرا سطح کمی است و می توان چمن ها را در یک فضای کوچک هم برش داد.

نصب چمن مصنوعی بالکن چه مدت طول می کشد؟

نصب چمن مصنوعی بر روی سطوح سختی مانند بتن و یا سرامیک در بالکن را می توان در طول یک روز انجام داد. اما لازم است سطح کف بالکن کمی شیب دار باشد تا از جمع شدن آب در زیر چمن مصنوعی جلوگیری شود. باقی ماندن آب در زیر چمن مصنوعی سبب ایجاد بوی نا مطبوع می شود.

نصب چمن مصنوعی بالکن

نصب چمن مصنوعی بالکن

برای این که بتوانید چمن مصنوعی را بر روی یک سطح بتونی و یا سرامیکی نصب نمایید مراحلی که در ادامه ذکر می کنیم را با دقت انجام دهید. این مراحل به شما کمک و راهنمایی می کند تا فرآیند نصب چمن مصنوعی بالکن شما به راحتی و با موفقیت انجام شود.

  • قبل از نصب چمن مصنوعی کف و سطوح بالکن خود را به دقت تمیز نمایید و از تمیزی و عدم وجود آلودگی اطمینان حاصل نمایید.
  • چمن مصنوعی رول شده را در یک سطح مشخص به مدت 24 تا 48 ساعت کاملا باز کرده تا حالت رول آن باز شود. این کار از به وجود آمدن برآمدگی و چین و چروک به هنگام نصب جلوگیری می نماید.
  • طول و عرض بالکن را اندازه گیری کرده و به متراژ مورد نظر چمن مصنوعی را توسط تیغ موکت بری تیز برش دهید.
  • چمن های برش داده شده را در یک جهت در کنار هم قرار دهید. دقت داشته باشید که حتما جهت چمن ها یکسان باشد تا جلوه طبیعی تر داشته باشد.
  • چمن مصنوعی بالکن را با استفاده از چسب چمن مصنوعی به سطح بالکن بچسبانید.
  • برای نصب چمن مصنوعی بالکن به صورت موقت، چمن مصنوعی برش داده شده را بدون استفاده از چسب توسط پایه مبلمان بالکن و گلدان ها بر روی کف بالکن محکم کنید تا از تکان خوردن چمن مصنوعی بالکن به هنگام باد جلوگیری شود.

خرید چمن مصنوعی بالکن

شرکت چمن مصنوعی تک گراس با داشتن سالها سابقه در زمینه مشاوره، فروش و نصب انواع چمن مصنوعی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. شما می توانید برای خرید و نصب چمن مصنوعی بالکن، اطلاع از قیمت چمن مصنوعی و یافتن پاسخ سوالات خود در زمینه چمن مصنوعی با شرکت چمن مصنوعی تک گراس تماس برقرار کرده و پس از گرفتن مشاوره لازم خرید چمن مصنوعی بالکن خود را انجام داده و منتظر ارسال چمن مصنوعی و نصب آن توسط کارشناسان حرفه ای این شرکت باشید.