چمن مصنوعی تزئینی

چمن مصنوعی تزئینی

در این مقاله با ما همراه باشید تا با چمن مصنوعی تزئینی ، مزایای چمن مصنوعی تزئینی و کاربرد های آن آشنا شوید.

درباره چمن مصنوعی تزئینی

چمن مصنوعی نوعی کفپوش است که از لحاظ ظاهری شباهت بالایی به چمن طبیعی داشته و نسبت به چمن طبیعی از مقاومت، استحکام و عمر بالایی برخوردار است. همان طور که می دانید چمن مصنوعی به دو نوع چمن مصنوعی فوتبالی و چمن مصنوعی تزئینی تقسیم می شود. امروزه چمن مصنوعی تزئینی با توجه به مزایای بسیار زیادی که دارد طرفدارن بسیاری پیدا کرده و کاربردهای فراوانی را دارا می باشد. همچنین به علت افزایش جمعیت با روند صعودی ایجاد فضاهای تفریحی رو به رو هستیم که برای ایجاد حس آرامش و زیبا جلوه دادن این فضاها نیاز به یک فضای سبز و سر زنده بسیار محسوس است بدین منظور یا باید چمن طبیعی کاشت و نگهداری شود که بسیار پر هزینه است و یا از چمن مصنوعی استفاده کرد که در دنیای امروز گزینه مقرون به صرفه و خلاقانه ای است. بنابراین با استفاده از چمن مصنوعی تزئینی در محل کار، محوطه بیرونی منزل و یا درون منزل می توان زیبایی و حس آرامش وصف ناپذیر آن را تجربه نمود.

چمن مصنوعی تزئینی

مزایای چمن مصنوعی تزئینی

چمن مصنوعی تزئینی دارای مزایا و ویژگی های بسیاری نسبت به چمن طبیعی است که هر خریداری را از خرید خود مطمئن می کند. در ادامه مزایای چمن مصنوعی تزئینی را با هم بررسی خواهیم کرد.

طول عمر بالا

چمن مصنوعی تزئینی که امروزه تولید می شود دارای فرمولاسیون پیشرفته ای می باشد که آن را در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید، تغییرات دمایی و پوسیدگی مقاوم کرده است.

همیشه سبز

چمن مصنوعی تزئینی همیشه به رنگ سبز بوده و شاداب به نظر می رسد بر خلاف چمن طبیعی که در فصول سرما دچار آسیب و زرد می شوند.

هزینه نگهداری بسیار پایین

چمن مصنوعی تزئینی بر خلاف چمن طبیعی که هزینه نگهداری بسیار بالایی را جهت آبیاری، کوددهی و سمپاشی، سیستم آب رسانی، چمن زنی، تجدید کاشت و ... دارند، از هزینه نگهداری بسیار پایینی برخوردار می باشد.

نصب سریع و آسان

چمن مصنوعی تزئینی نیازی به گذشت زمان برای کاشت، رشد و سبز شدن ندارد و در صورت آماده بودن سطح مورد نظر به راحتی و به سرعت قابل اجرا می باشد.

قیمت بسیار مناسب

چمن مصنوعی تزئینی به دلیل عدم کوددهی، کاشت بذر، آبیاری و ... از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد که مربوط به هزینه خرید چمن و نصب آن می باشد. در عوض چندین سال عمر کرده و هزینه های اضافی را شامل نمی شود. در حقیقت خرید چمن مصنوعی نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود.

بدون گل و لای

چمن مصنوعی تزئینی نیازی به خاک نداشته و در هنگام بارش باران کاملا تمیز بوده و اثری از گل و لای در آن نمی باشد.

قابل اجرا بر روی سطوح مختلف

یکی دیگر از مزایای بسیار جالب چمن مصنوعی تزئینی قابلیت نصب آن بر روی انواع سطوح می باشد. چمن مصنوعی تزئینی را می توان بر روی سطوحی مانند آسفالت، ایزوگام، قیرگونی، کاشی، سرامیک، بستر خاک و ... به راحتی اجرا نمود.

عمر بالا

چمن مصنوعی تزئینی بسته به نوع استفاده و محل استفاده از عمر متفاوتی برخوردار است. اما می توان گفت چمن مصنوعی تزئینی با استفاده درست به طور میانگین 10 تا 12 سال عمر مفید را دارا می باشد.

مقاومت بالا در مقابل عوامل جوی

چمن مصنوعی تزئینی به خوبی در مقابل انواع شرایط جوی مانند آفتاب تیز و سوزان، برف و باران و باد مقاومت دارد.

کاربرد های چمن مصنوعی تزئینی

حال که از مزایای چمن مصنوعی تزئینی آگاه شده اید بهتر است از این محصول بی نظیر در زمینه های مختلف استفاده نمایید تا از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید. شما با استفاده از چمن مصنوعی می توانید تغییرات شگرفی را بدون نیاز به انجام کارهای سخت، پیچیده و هزینه بالا در محیط به وجود بیاورید و از زیبایی های منحصر به فرد آن لذت ببرید. وجود این چمن محیط را به محیطی لوکس و خاص تبدیل می‌کند که چشم هر بیننده‌ای را به خود مجذوب می کند. در واقع با هزینه کم می‌توانید محیط مد نظر خود را از سایر محیط ها متمایز کرده و حس خوب طبیعت را در اطراف خود به وجود بیاورید. با استفاده از چمن مصنوعی تزئینی مناسب و ایده‌های خلاقانه می‌توانید بهترین تغییر را در محیط ها مختلف به وجود بیاورید. موارد زیر را می توان از کاربرد های چمن مصنوعی تزئینی دانست

استفاده از چمن مصنوعی تزئینی در کنار استخر

استفاده از چمن مصنوعی تزئینی در کنار استخر ایده بسیار خلاقانه و هوشمندانه ای می باشد. چرا که از سر خوردن افراد در کناره های خیس استخر جلوگیره کرده و هم فضای دلپذیری را برای شنا کردن و آفتاب گرفتن فراهم می آورد. همچنین ترکیب رنگ آبی استخر و سبز چمن مصنوعی بسیار چشم نواز نیز می باشد.

چمن مصنوعی کنار استخر

استفاده از چمن مصنوعی تزئینی در حیاط و باغچه

در ماههای سرد سال که گیاهان حیاط دچار خزان شده اند استفاده از چمن مصنوعی حیاط در باغچه می تواند سرسبزی خاصی را به فضای حیاط هدیه دهد. با استفاده از چمن مصنوعی در حیاط می توانید از یک فضای سر سبز و با نشاط در تمام طول سال بهره ببرید و محیط مناسبی را برای حیوانات خانگی ایجاد نمایید.

چمن مصنوعی حیاط

استفاده از چمن مصنوعی تزئینی در بالکن و تراس

با استفاده از چمن مصنوعی در بالکن و تراس می توانید یک محیط دنج و با صفا برای خود ایجاد کنید و از نوشیدن یک فنجان چای و یا قهوه در این مکان با هارمونی بی نظیر رنگ سبز چمن و آبی آسمان لذت ببرید.

از دیگر کاربرد های چمن مصنوعی تزئینی می توان به موارد زیر اشاره کرد

چمن مصنوعی تزئینی در رستوران

چمن مصنوعی دیواری

چمن مصنوعی تزئینی در کافه

چمن مصنوعی تزئینی در روف گاردن

چمن مصنوعی تزئینی در باشگاه

چمن مصنوعی تزئینی در تابلو فروشگاه ها

چمن مصنوعی تزئینی در نمایشگاه

چمن مصنوعی تزئینی در باغ تالار

چمن مصنوعی تزئینی در باغ آتلیه

چمن مصنوعی تزئینی در مهد کودک

چمن مصنوعی تزئینی در مدرسه،

چمن مصنوعی تزئینی در بازیگاه کودک

چمن مصنوعی تزئینی در ویلاهای شخصی

چمن مصنوعی تزئینی در بین سنگ و موزاییک

چمن مصنوعی تزئینی در محل کار

و ...

چمن مصنوعی روف گاردنچمن مصنوعی مهد کودکچمن مصنوعی در محل کار

خرید چمن مصنوعی تزئینی

شرکت چمن مصنوعی تک گراس با داشتن سالها سابقه در زمینه مشاوره، فروش و نصب انواع چمن مصنوعی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. شما می توانید برای خرید چمن مصنوعی تزئینی، اطلاع از قیمت چمن مصنوعی تزئینی و یافتن پاسخ سوالات خود در زمینه چمن مصنوعی با شرکت چمن مصنوعی تک گراس تماس برقرار کرده و پس از گرفتن مشاوره لازم خرید چمن مصنوعی خود را انجام داده و منتظر ارسال چمن مصنوعی و نصب آن توسط کارشناسان حرفه ای این شرکت باشید.