خرید چمن مصنوعی

خرید چمن مصنوعی

اگر به فکر خرید چمن مصنوعی هستید و برای یافتن چمن مصنوعی مناسب دچار چالش و سردرگمی شدید پیشنهاد می کنیم با ما در این مقاله همراه باشید تا خرید چمن مصنوعی بهتر و مطمئن تری را تجربه کنید.

فاکتور های خرید چمن مصنوعی مناسب

اگر قصد خرید چمن مصنوعی را دارید، با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه می شوید که انواع مختلفی از چمن مصنوعی وجود دارد. تصمیم گیری در مورد انتخاب بهترین گزینه چمن مصنوعی جهت اجرا در پروژه مورد نظر شما، می تواند کمی زمان بر و دلهره آور باشد. توصیه ما انتخاب به روش هدفمند است به گونه ای که با پاسخ دادن به 6 سوال اصلی بتوانید بهترین چمن مصنوعی مناسب نیاز و خواسته های خود و همچنین متناسب با نوع کاربری مورد نظر را انتخاب کنید. در ادامه این 6 سوال اصلی را مطرح می کنیم.

میزان تردد در محل نصب چمن مصنوعی چقدر است؟

این سوال ساده اما بسیار مهم است. این که میزان تردد بر روی چمن مصنوعی چه مقدار خواهد بود بسیار نقش اساسی در انتخاب چمن مصنوعی دارد. اگر کودکانی دارید که بر روی چمن مصنوعی فوتبال بازی میکنند و از اسباب بازی های سواری بر روی آن استفاده می کنند و یا این که قرار است چمن مصنوعی در مکان پرترددی مثل فروشگاه ها و یا رستوران ها نصب شود می بایست از یک چمن مصنوعی با الیاف انعطاف پذیر و ارتفاع کم استفاده کنید . در صورت استفاده از چمن مصنوعی با ارتفاع بالا در چنین مکان هایی به زودی با چمن مصنوعی فرسوده و شکسته مواجه خواهید شد. بنابراین اگر چمنی را جهت زیبایی در مکان های پرتردد انتخاب می کنید انعطاف پذیر بودن و ارتفاع کم الیاف را مورد توجه قرار دهید.

کدارم رنگ را ترجیح می دهید؟

داشتن رنگ سبز برای چمن مصنوعی به تنهایی کافی نیست. ترکیب تناژهای متفاوتی از رنگ سبز مانند سبز زیتونی، سبز صدری، سبز جنگلی با چمن مصنوعی می تواند زیبایی چشمگیری را ایجاد کند. حتی می توان از ترکیب رنگ های بژ و قهوه ای با چمن مصنوعی بهره برد و ترکیبی با رنگ هاطی طبیعی ایجاد کرد که به طبع زیبایی بصری چمن مصنوعی افزایش خواهد یافت. سلیقه های متفاوت و همچنین کاربری های متفاوت باعث شده تا امروزه چمن مصنوعی های متفاوتی از لحاظ تناژ رنگ بندی تولید شود. برای انتخاب بهترین رنگ چمن مصنوعی می توانید نمونه ای از چمن را در محل مورد نظر گذاشته تا از لحاظ رنگی به اطمینان برسید. زیرا شرایط نوری محل مورد نظر می تواند درک درستی از رنگ چمن مصنوعی را ایجاد کند.

رنگ چمن مصنوعی

ارتفاع الیاف چمن مصنوعی مورد نظر چقدر است؟

ممکن است تا کنون متوجه این قضیه شده باشید که الیاف چمن مصنوعی های موجود در بازار دارای ارتفاع های متفاوتی هستند کمترین ارتفاعی که الیاف چمن مصنوعی های تولید شده دارند در حدود 10 میلیمتر و بیشترین ارتفاع 50 میلیمتر می باشد، که انتخاب ارتفاع الیاف نسبت به نوع کاربری چمن مصنوعی تعیین می شود. برای مثال در مکانهای پر تردد و رستوران ها که پایه های میز و صندلی وجود دارد می بایست چمنی با ارتفاع کم انتخاب شود و چمن مصنوعی هایی با ارتفاع 50 میلیمتر مناسب زمین های فوتبال می باشند. بنابراین ارتفاع الیاف مورد نظر می بایست با توجه به نوع کاربری آن چمن که به عنوان چمن مصنوعی فوتبالی ، چمن مصنوعی فوتسال و یا چمن مصنوعی تزئینی انتخاب می شود در نظر گرفته شود.

ارتفاع الیاف چمن مصنوعی

تراکم چمن مصنوعی مورد نظر چقدر است؟

هر چه تراکم الیاف چمن مصنوعی بیشتر باشد چمن مصنوعی شما یکنواخت تر و عالی تر به نظر می آید و ظاهر طبیعی تری را خواهد داشت. چمن مصنوعی های متراکم مقاومت بیشتری را نسبت به چمن مصنوعی های کم تراکم دارند، چرا که هر چه الیاف به یکدیگر نزدیک تر باشند به حالت ایستایی چمن بعد از پا خوردن کمک می کنند و ظاهر چمن همچنان طبیعی به نظر خواهد رسید. به همین دلیل است که چمن مصنوعی های متراکم تر طرفدار بیشتری دارند.

تراکم الیاف چمن مصنوعی

بودجه شما چقدر است؟

قبل از پاسخ دادن به این سوال این نکته را در نظر داشته باشید که : گران تر از چمن مصنوعی گران قیمت، چمن مصنوعی ارزان قیمت است. با خرید یک چمن مصنوعی ارزان قیمت هزینه کمتری می پردازید ولی ممکن است از لحاظ کارایی و کیفیت شما را راضی نکرده و در دراز مدت مجبور به هزینه های دوباره و اضافی شوید. اما با خرید یک چمن مصنوعی با کیفیت تر اگر چه ممکن است کمی بیشتر هزینه کنید اما در دراز مدت به نفع شما بوده و تا 15 سال آینده از زیبایی چمن خود لذت خواهید برد. در واقع خرید یک چمن مصنوعی با کیفیت و دارای برند معتبر نوعی سرمایه گذاری برای شما به حساب می آید. بنابراین با توجه به بودجه خود بهترین نوع چمن مصنوعی را انتخاب نمایید و تا سالیان متعدد متحمل هزینه های اضافی نشوید.

چمن مصنوعی ارزان قیمت

نوع کاربری چمن مصنوعی چیست؟

مهم ترین مسئله در انتخاب نوع چمن مصنوعی مربوط به نوع کاربری آن است. نوع کاربری است که تعیین می کند شما چه ارتفاعی، چه تراکمی، چه رنگی، چه کیفیتی و ... را را در نظر بگیرید. بنابراین با تعیین نوع کاربری پاسخ دادن به سوالات قبلی بسیار ساده تر خواهد بود. اغلب چمن مصنوعی در مکان هایی مانند تراس و بالکن، زمین فوتبال و فوتسال، ویلا و حیات، بین موزاییک و سنگ، کنار استخر، مهد کودک و مدرسه، بازیگاه ، ویترین فروشگاه ها، نمایشگاه ها، باغ آتلیه ها، تالارها و یا به عنوان چمن مصنوعی دیواری کاربرد دارد.

خرید چمن مصنوعی

شرکت چمن مصنوعی تک گراس با داشتن سالها سابقه در زمینه مشاوره، فروش و نصب انواع چمن مصنوعی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. شما می توانید برای خرید و نصب چمن مصنوعی ، اطلاع از قیمت چمن مصنوعی و یافتن پاسخ سوالات خود در زمینه چمن مصنوعی با شرکت چمن مصنوعی تک گراس تماس برقرار کرده و پس از گرفتن مشاوره لازم خرید چمن مصنوعی خود را انجام داده و منتظر ارسال چمن مصنوعی و نصب آن توسط کارشناسان حرفه ای این شرکت باشید.