چمن مصنوعی سنگ قبر

چمن مصنوعی برای دور سنگ قبر

چمن مصنوعی در هر جایی که فکرش رو بکنی قابل استفاده هست. در حیاط، بالکن، سقف، دیوار، پست بام، رستوران حتی توی ماشین و هر چیزی که در این دنیا هست. یه چیز جالب از چمن مصنوعی برای اون دنیا هم میشه چمن مصنوعی استفاده کرد بله درست حدس زدید چمن مصنوعی برای مقبره.

برای همه انسان ها یکی از تلخ‌ترین لحظات زندگی فوت عزیزانش می باشد و در هنگامی که عزادار هم هستند باید به فکر برگزاری مراسم مناسبی برای عزیز تازه از دست رفته باشند. بعد از برگزاری مراسمات مهم‌ترین موضوعی که باید به آن پرداخت انتخاب سنگ قبر مناسب می‌باشد. همه ما عزیزانی از دست رفته داریم و یکی از آخرین کارهایی که میتوانیم براشون انجام بدهیم تزئین مزار با چمن مصنوعی هست. چمن مصنوعی مزایای بسیار زیادی از قبیل استحکام بالا، زیبایی و سرسبزی همیشگی، بدون نیاز به آبیاری و کوددهی و هر گونه رسیدگی می باشد. به دلیل داشتن همین مزایا چمن مصنوعی را می توان در همه جا استفاده کرد. با انتخاب چمن مصنوعی برای سنگ قبر جلوه ای زیبا و تازه به سنگ قبر داده می شود.

چمن مصنوعی دور سنگ قبر خارجی
چمن مصنوعی دور سنگ قبر خارجی

انواع چمن مصنوعی برای استفاده دور سنگ قبر

یکی دیگر از مزایای چمن مصنوعی انواع مختلف آن می باشد. از همین رو دست ما را برای انتخاب چمن مصنوع مناسب برای سنگ قبر را باز گذاشته تا بتوانیم بر اساس نیاز و سلیقه و بودجه ای که داریم چمن مصنوعی مناسبی را برای سنگ مزار انتخاب بکنیم.

چمن مصنوعی دور سنگ قبر ایرانی
چمن مصنوعی دور سنگ قبر ایرانی


چمن مصنوعی ها بر اساس مولفه های زیر دسته بندی می شوند:

  • تراکم الیاف
  • ارتفاع نخ
  • دیتکس
  • متریال
  • بکینگ

هرچقدر تراکم الیاف چمن مصنوعی بالاتر باشد به همان اندازه با کیفیت تر، بادوام تر و زیباتر می باشد. همچنین الیاف بلند تر کیفیت بیشتر و حس نرمی خاصی به چمن مصنوعی می دهد. دیتکس وزن هر ده هزار متر چمن مصنوعی بر حسب گرم است که بالا بودن آن نشانه کیفیت و استحکام بالا است. بکینگ چمن مصنوعی یا در اصطلاح عامیانه لایه پشتیبان چمن مصنوعی نقش مهمی در حفظ حالت و دوام چمن مصنوعی سنگ قبر دارد. وظیفه اصلی لایه بکینگ چمن مصنوعی استحکام بخشیدن، حفظ یکپارچگی و جلوگیری از سوراخ شدن یا پاره شدن چمن مصنوعی سنگ مزار است. برخی شرکت ها برای فروش چمن مصنوعی سنگ قبر ارزان و بالا بردن نرمی از بکینگ دو لایه و حتی یک لایه استفاده می کنند. این در حالی است که شرکت تک گراس از چمن مصنوعی با بکینگ سه لایه ای استفاده می کند که به اندازه چمن مصنوعی با بکینگ تک لایه نرم می باشد.

چمن مصنوعی قبر
چمن مصنوعی مزار

چگونه چمن مصنوعی برای سنگ قبر تهیه کنیم؟

شرکت چمن مصنوعی سبزکاران چمن رویش با بیش از یک دهه سابقه در زمینه تولید، فروش و نصب چمن مصنوعی آماده اجرای همه ایده های خلاقانه در زمینه تزئین اماکن مختلف با چمن مصنوعی می باشد. از این رو فروشگاه تک گراس با ارائه محصولات متنوع چمن مصنوعی در طرح های مختلف رولی، نواری و تایلی محصولاتی با کیفیت و ارزان قیمت را در اختیار مشتریان می گذارد. برای خرید چمن مصنوعی می توانید با کارشناسان ما تماس و از آنها برای انتخاب چمن مصنوعی مورد نظر از بین محصولات متنوع تک گراس مشاوره بگیرید.